foton

foton

tisdag 7 januari 2020

Fortnite tårta


Här kommer en tårta från Februari 2019.
Som ni märker så ligger bloggen nästan ett helt år efter i schemat, men jag skall försöka 
att bli bättre på att uppdatera här.
Tiden tycks gå fortare nu än förr, eftersom jag inte hinner med längre, ha ha. :)

Tårtan for till en kille som älskar Fortnite spelet, och önskemålet var dekorationer med
de mest typiska gestalterna från spelet, som t.ex laman och skattkistan.ad Fortnite var för något

Det var både roligt och utmanande på samma gång, att fixa dessa dekorationer,
eftersom jag inte hade en blekaste aning om vad Fortnite var för något. :D
Nu spelar även min egen som samma spel, så nu hänger jag med lite bättre i svängarna.



God fortsättning på det nya året allihop!

/ Diana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar