foton

foton

söndag 25 mars 2018

Bröllops och Festmässa



Här kommer nu ett megalångt inlägg :D
Hoppas ni orkar skrolla ända ner. ;) 

I början av mars deltog jag i en bröllopsmässa, med mitt företag.
Jag hade med mig några olika fake tårtor, gjorda av så kallade cake dummies.
Det var en hektisk vecka före mässan kan jag lova, med väldigt lite sömn och väldigt mycket sockermassa i tankarna. :) Det var även första gången jag provade laga rosor av flowerpaste, och jag måste säga att jag älskar flowerpaste efter det! Sååå behändigt när den torkar så snabbt! Men dyr är den...
Här kommer några bilder på mina utställningstårtor. :)



 Den vita tårtan med färska rosor, blev besökarnas favorit, och den fick en hel del uppmärksamhet. :)





Den här tårtan i färgen Teal (nästan som turkos, men ändå inte) :) , blev min personliga
favorit denna gång. :)







Den här unicorn tårtan gjorde jag till ett utställningsbord för barnkalas. :)
Jag blev såå nöjd med den!

Tack för mig, ni skall ha en skön söndag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar